24.10.15

Kaal pärast rasedust

Nii raseduse ajal kui ka peale sünnitust on igavene küsimus- kuidas siis kaal ka on? On neid kes võtavad juurde päris kõvasti raseduse ajal ja selletõttu raskem kaalu kaotada pärast sünnitust.

Mina olen asja hoidnud enda jaoks lihtsana ja kuna kasvasin keskmises eesti peres ülesse, kus igapäeva toiduks olid kas kartul šnitsliga, tatar, makaronid hakklihastmes, maks jne. Ühesõnaga üsna ühekülgne toit. Kala sõime haruharva ja suviti, kui vanemad käisid salaja angerjaid püüdmas. Rohelist sai ainult suvel ja kõik tooted olid kas rasvased, tärklilised või jahused. Need kolm komponenti mõjuvad kui liim veresoonkonnale ja vanemas eas käi veresooni lahti lükkamas plus veel diabeet näiteks. Eks iga inimene leia endale just selle õige toitumise tee- tõin vaid välja siin oma elust näite, kuidas ma jõudsin siia kus ma hetkel olen oma toitumisega. Muidugi seda võin öelda, et kõik algab valmisolekust muutuda, järjepidevusest ja tahtejõust.

Tänu sellisele toitmisele tekkis mul lausa vastikus sealiha vastu, kuna seda oli lihtsalt iga päev ja  nii palju. Enne kui lihast loobusin, sõin ainult veise liha kaks korda nädalas. Hakkasin vähendama kahelt korralt, korrale nädalas, kord kuus ja lõpuks loobusin.  Kaalu langemist oli juba näha siis, kui sõin liha kahel korral nädalas. Lisasin kala palju oma menüüsse ja igasugu rohelisi salateid ja 100% rukkijahust rukkileiba.


Rasedaks jäädes kaalusin 51 kg, sünnitama läksin ma kaaludes 63 kg. Pärast sünnitust kaalusin 57 kg. Nädal hiljem 55kg ja kuu Pärast sünnitust 52 kg. Kõht on ilusasti tagasi tõmmanud, vaid vaja treenima hakata.


Vaadates oma keha, olen ma väga rahul. Huvitav on see, et kõik mu lihased on kadunud. Üldjuhul öeldakse, et kui nooruses oled endal lihased üles ehitanud siis need kunagi ära ei kao. Oodake naised, kui sünnitama lähete. Nüüd olen küll peenike, kuid pehme. Tagumikku pole olla, kõht on soolteni pehme ja kõndides kilomeeter-kaks, siis õhtul jalalihased valutavad.

Eks iga naise füsiloogia ja organism ole erinev. Mõni suudab vastu panna ahvatlustele, teine jällegi ei suuda või kolmas jällegi ei taha. Mina tahan näha ilus ja peenike välja. Nädal veel ja hakkan trenni tegema. Küll kodus, kuid tuleb alustada vaikselt. On lihtne end peita "ma olen nüüd ema" lause taha peitu. Ma tean ja ise ka kasutanud seda, et mitte alustada näiteks väikeste venitustega. 

Kindlasti soovitan imetavale emale, et tuleks palju palju vett juua ja ise olen tähele pannud enda juures, et täiskõhu tunnet ei teki, ma võiks end lausa surnuks süüa. Kuid kui ma ei söö tunde, siis tühjakõhu tunnet ka ei teki. Seega ma söön neid koguseid, mida raseduse ajal sõin ja iga paari tunni tagant, muidu ma sööks lihtsalt lõhki ennast.

Kellel on huvi saada vormi kõht ja tagumik, siis siin on video, mille järgi olen treeninud üle aasta, üldjuhul enne suve ajanud trimmi end, kuid peale rasedust tahaks just oma tagumiku tagasi prinki saada ja kõhule lihased tagasi.

M.A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar