9.3.17

Bugaboo bee3 Diesel Rock

acf70-img_5400

Kui ma selle käru kätte sain, siis ma lihtsalt esimesed pool tundi imetlesin lihtsalt niisama ja ei suutnud uskuda, et mul nii lahe käru on. Kui see lumi vaid ära sulaks!
Esimene asi, mida 90% inimesed kindlasti mõtlevad, on ''nii väikesed rattad''!
Jah, need rattad ei ole just teab mis suured AGA
See käru ei ole mõeldud metsas kolamiseks, see on puhtalt reisi, auto ja linnakäru. Kuna ma kasutan suviti just kergkäru ja talviti Baby Jogger City Elite, siis mõte, et osta miskit kergemat ja samas proovida midagi uut, sai teoks tehtud. Mul oli muidu kergkäru olemas- Armadillo XT, kuid huvi proovida midagi teistsugust oli suur. 
Bee3 rattad on küll Armadillo XT omadest väiksemad, kuid vaiksemad, selletõttu, et need on täiskumm rattad. Ka vedrustus on parem, tehes sõidu sujuvamaks.
Proovisin huvi pärast ka lumisel teel sõita, ning õhkõrn lume kiht koos killustikuga- ütleme nii, et igapäevaselt ma nii ei sõidaks, kuna vaja kasutada ekstra jõudu, kui samas tavaline jalutuskäru saaks kergelt hakkama.


Istme käib mõlemat pidi (NSS ja SSS). Istme täispikkus on 90cm, Armadillo XTl oli 95cm. Pole just kõige pikem, kuid ei midagi ületamatut . Minu laps on nüüdseks ilmselt juba 88cm ja mahub veel mugavalt sinna ära. Jalatugi on selline väljatõmmatav istme alt ehk pikendatav aga ta on kurviga lõpust ehk lapse jalad ei ripu vaid üleminek on sujuv. Sellise istme pluss on kindlasti see, et kui lapsel jalad liivased/porised/ mudased, siis iste jääb puhtaks (suurema lapse puhul nagu minu oma).


Siin on näha ilusasti, et tal on ruumi küll ja ta veel 17 kuune pikk vihmauss. Iste mulle meeldib isegi rohkem kui Armadillo XT oma- kui sellel sai nöörist reguleerida, mille miinuseks oli puuduv konkreetne istuv asend, siis Bee3l on kolm asendit- istuv, poollamav ning täislamav. Mulle meeldib ja näha on, et ka poisile meeldib see istuv asend, kuna ta ei pea palju end liigutama, et näha ringi.
Rihmade süsteem on ka kerge, meeldib, et rihmad ei vaju lödina alla vaid hoiavad vormi, ehk lihtsam on neid krabada ja lapsele ümber panna.



Käru kõrgus on piisavalt madal, et pidur peale, ning laps ronib ise kärusse. Sellega võin öelda, et see käru on esimene, kuhu ta on ise roninud ja toas naudib ringi kärutamist. Iste on iseenesest juba piisavalt pehme, et sinna ei ole vaja lisapehmendust.
Kaarvarjust rääkida, siis Diesel Rockil on teistmoodi kaarvari kui tavalisel Bee3l ehk õhutusavad on sisseehitatud pikendusse, mille saab avada lukuga. Tavalisel bee3l (isegi bee5l ei ole neid kaarvarjus) neid õhutusavasid ei ole, seega tuleb eraldi juurde osta suvevari.  Mul nii vedas selle Diesel Rockiga- õhutusavad sisseehitatud ning vihmakile tuli kaasa komplektiga (bee5l on kaasas vihmakile).
a4101-img_5403
86529-img_5402
Kaarvarjust rääkides, siis ta ei ole nii suur kui oli seda näiteks Armadillo XTl, kuid ma ostsin igaks juhuks juurde Dooky, mida saab vajadusel siis ette panna, et päike ei paistaks lapsele silma ning ka teha pimedamaks. Dooky on spetsiaalselt välja töödeldud õhukesest puuvillasest materjalist kate, mis on avatud külgedelt ning ka vankriava ülevalt, kus need haagid on kaarvarju küljes, seega laps saab õhku. Tuulevaiksel päeval ma ilmselt seda täispikkuses ette ei paneks, kui väljas on väga soe. Saab ka kasutada teda pooleldi üles rullituna nagu paremal pildil näha on. Isegi kui kaarvarju küljes on õhutusavad, ma olen üsna ettevaatlik katmisega.
9e553-img_5613

a1da3-img_5615
Käru kokkupanek fiasko. Ei saanud mina aru kuidas ta kokku käib. 30 minutit hiljem olid närvid läbi ja ma olin alla andmas, et kas sel midagi viga või minus on viga. Netis ringi tuulates, siis oli ikka päris palju neid, kes mainisid käru kokkupaneku süsteemi. Tegelikult ta nii keeruline ei ole aga sellegipoolest see ''nõks'' kätte saada, kõigil ei tule see loomulikult (nagu minul).  Kokku ei käi käru niivõrd kompaktseks kui Armadillo XT.  
                     
21c26-img_5617

Mõlemal poolel tuleb alla vajutada mustad nupud ning nimetissõrmega samal ajal tõstes neid halle  haake ülesse (asuvad nupu all).

61faf-img_5408



Lükkesanga saab reguleerida päris korralikult ehk saab seda lükata laps kui ka 190cm+ pikk inimene. Üleval vasakul oleval pildil on näha külgedel sellised hallid klõpsud- mõlemalt poolt avades saab lükkesanga reguleerida.      
Pakikorv on okei, ei midagi üüratut ega ka liiga väikene. Armadillo XTga võrreldes, jääb Bee3 pakikorv alla kindlasti. Ilmselt kui iste pealt ära tõsta ja asju hakata sedasi laduma, siis saab Bee3 päris ilusasti asju mahtuatud. Kõige mugavam on Bee3l läheneda pakikorvile eestpoolt, samuti oli tegelikult ka Armadillo XTl, et suuremaid asju sai sisse pandud jalatoe alt, kuigi väiksematele asjadele/asjadega pääseb Armadillodel ligi külgedelt.
Juhitavus Bee3l on päris hea. Armadillo XT oli jällegi jäigem kindlasti manööverdamises.

Bugaboo Bee3


+ kerge manööverdada;                                              

+ vedrustus igal rattal;                                   
+ täiskumm rattad;                                            
+ iste käib mõlemat pidi;                                 
+ täisistuv asend.                                              

- puuduvad õhutusavad(müügil eraldi kaarvari);      
- esirattaid ei ole kerge fikseerida;                        
- lühike iste (90cm);                                            
- lühike kaarvari;                                                 
- kõik lisad tuleb eraldi juurde osta;
- puudub turvakaar;
- kokkupanek ei ole kerge.   

Armadillo XT 
 
+ pikk (95cm) ja lai iste;
+ XXL kaarvari;
+ XXL pakikorv;
+ suured tagarattad;
+ õhutusava kaarvarju sees;
+ kokkupanekul kompaktne;
+ kaasas vihmakile ja turvakaar.

-puudub täisistuv asend;
-esirattad kolisevad aeg-ajalt;
-iste käib ainult NSS.

Tegelt Bugaboo Beega saaks võrrelda pigem Armadillo Flip XT (sellel käib iste SSS kui ka NSS) aga selle kaal on 10,5 kg, mis ilmselgelt viib kaalu poolest Bugaboo endast ette. Ilmselt kui tuunida Armadillo Flip käru, siis peaks jääma sinna 9kg sisse. Näiteks Armadillo Flip kaarvarjus ei ole õhutusava, küll aga saab osta eraldi Flip XT kaarvarju ja vahetada ära. Ka XT rattaid saab Flipile alla panna, see aga teeb käru 1kg raskemaks.     
                                               
Juurde olen ostnud spetsiaalse beebitarvete koti Bugaboo organizeri, mille kandevõime max 1kg. Kuna  suuremaid ei tohi riputada Bee3le, kui lükkesang murdub siis see ei lähe garantii alla ning raskem kott võib ka käru ümber kallutada. Bugaboo enda soojakotid mulle ei meeldi, kuna nagu eelnevalt mainisin on mu laps higikoll ning fliissisuga soojakotid on välistatud seega sai ostetud Mamas & Papas Armadillo  All Seasons soojakott (pikkus 100cm).

665cc-img_5610
006a4-img_5856

Plaanis veel juurde osta Bugaboo Compact transpordikott. Mul on olemas Stokke Pram Pack, mis sobib äraantavaks pagasiks, kuid just oleks vaja sellist õhemat, mis kaitseb käru kriimude ja mustuse eest, kui selle lennuki juures ära annan.
Tehnilised andmed:
  • Istme täispikkus: 90cm;
  • istme laius: 53cm;
  • käru raskus: 8,9kg;
  • kandevõime: kuni 17kg (NSS), kuni 15kg (SSS);
  • käru mõõtmed kokkupanduna: 90x46,5x32cm;
  • 6 tollised rattad nii ees kui ka taga;
  • täiskumm rattad;
  • 5 punkt rihmad;
  • pakikorv mahutab 4kg;
  • kõik materjalid on masinpestavad;
  • pikendatav lükkesang (kuni 108cm);
  • ees pöörlevad rattad, mida on võimalik fikseerida;
  • pikendatav kaarvari (käib lukuga);
Väike täiendus:
Kuna ma elan Norras, kus pind on üsnagi mägine ning kevaditi on asfalt täis erinevat killustikuklibu ning mõrasid. Tulles mäest alla koju, siis poiss lollitas seal sees, kallutades end küljelt-küljele ning koht kus asfalt oli ebaühtlane, kaldus käru kummuli. Õnneks sain viimasel hetkel tugevalt kärust kinni ja päästsin täiesti kummuli kukkumast. Laps sai ehmatuse ja ka mina. Teine vahejuhtum oli see, et nagu eelnevalt mainisin on Norra mägine ja ka sõiduteed on kurvilised ning mäest üles-alla stiilis. Kärule pidur peale pandud ei aidanud see kärul paigal bussis seista ning omal vabal volil veeres ringi. Oma terve jõuga pidin seda käru paigal hoidma, et ta inimestele otsa ei sõidaks. Kolmandaks, ma soovisin seda käru igapäevaselt kasutada nüüd, kus lumi on sulanud ning kahjuks seda siinses oludes ei ole võimalik teha, kuna on palju killustikku teedel, mida ei ole talvest ära koristatud, on liivateid ja on munakive. Siinsetes linnades lihtsalt on sedasi ning kahjuks pidin tõdema, et ma ei soovi seda käru auto pagassis hoida. Ta on nii ilus, et ma oleks tahtnud teda igapäevaselt kasutada. Seega need kes soovivad Bugaboo beed (kas bee, bee+, bee3 või bee5te) osta, siis tuleb tugevalt läbi mõelda olud kus elate, kuna ta on täiesti auto ja linna käru. Linna käru selles suhtes, et see linn on moderne ja kergkäruga sõidetav. Kahjuks nende juhtumite tõttu pidin enda kärust loobuma. Ilmselt ilu poolest võidab see käru maksimum punktid minu poolt ja ei ütle iialgi ei, kui peaksin elama ühes modernses ja sileda asfaltiga linnas.

M.A

2 kommentaari:

  1. Anonüümne30.3.17

    Kas sa oskad öelda, kus seda käru netist osta oleks võimalik?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda konkreetset special editioni ei olegi vist enam võimalik saada, kui ainult järelturult. Need minu teada ametlikes müügikohtades välja müüdud aga bee3 ja ka uut bee5 saab tellida babycare.nl . Bugaboo bee5 saab Scandikids.ee

      Kustuta