1.7.17

Mamas and Papas Armadillo Flip XT Liberty

Armadillode pere on mulle armas. Mulle meeldib kohutavalt nende disain ja praktilisus. Aasta tagasi oli mul Armadillo XT mudel, mille tootmine nüüdseks on lõpetatud, seega ringluses veel viimased uued ja mitmed kasutatud.

Kui nüüd võrrelda Flip XTd ja tavalist XT mudelit, siis tuleb tõdeda, et mingil määral mõistan XT mudeli tootmise lõpetamist. Selle ainukesed kaks suurimat plussi olid, lai iste ja ühe liigutusega kokku käimine. Flip XT käib kokku kahe liigutusega pluss vahest tuleb veidi raputada seda käru, et kokku läheks. Iste on kitsam, kuna ta käib mõlemat pidi raamil. Flip XT vedrustus on parem kui XT oma (vähemalt mulle tundub aga see võib ka olla jäikuse vahe). Flip XTl on nahast käepide, mida eelistan igal juhul vahtkummile, kuna ajab kohutavalt käsi higistama. Flip XT iste on liikuv või kõikuv, kuna ta on mõlemat pidi asetatav. Mulle see isegi meeldib, on last kergem magama kõigutada, kuna iste ise kõigub veel sõites õrnalt.

Aga räägime nüüd minu uuest ja ilusast Flip XT Libertyst. Esmalt Liberty Londonist, et inimesed mõistaks MIKS on see kallis.

1875 aastal laenas Arthur Lasenby Liberty oma tulevaselt äialt 2000 naela, soovides muuta tolle ajastu moe suunda. Tema materjalide disainid olid inspireeritud Jaapani ja Ida stiilist. Tema soov oli lisada artistlikkust moetööstusesse. Liberty disain on luksuslik, kvaliteetne ning unikaalne. Inglismaal on see n.ö staatuse värk, kui sul mingigi toode Liberty firmalt on.
Oleks ma teadnud selle poe eksistensist Londonis, oleksin kindlasti ka läinud sinna, juba poe arhitektuuri pärast.












Liberty London koostöös Mamas and Papasega lõid erinevaid tooteid koos. Beebitarvete kotid, istmepehmendused, kaarvarjud, soojakotid, tekid jne.




































Talv hakkas vaikselt lõpule jõudma ja suveks oli vaja midagi kerget. Kuna Bugaboo Bee3s ma olin pettunud , samas  süda tilkus verd, kuna käru oli imeilus, siis oli vaja midagi veidi tugevamat, kompaktsemat ja sama ilusat- või kui võimalik- ilusamat. 

Räägime numbritest:
  • Istme pikkus 95cm;
  • Kaal 10,5kg;
  • Kandevõime Euroopa 15kg/ USA 22,5kg (50lb);
  • Teleskoop lükkesang;
  • XXL kaarvari;
  • Iste NSS ja SSS;
  • Istmel on kolm kallet;
  • Iste käib täislamavasse;
  • Käib võileivaks kokku;
  • Komplektis vihmakile;
  • Rattad on XT ehk all terrain;
  • Rattad on kummi ja plastiku segu;
  • Jalgpidur;
  • kaarvarjus magnetiga piiluava;
  • Kaarvarjus on õhutusava.
Lisadena võimalik soetada topsihoidja ja putukavõrk, mis on 50SPF päikesekaitsega.

Alustame sellest, et antud käru on kergkäru, ta ei ole jalutuskäru, millega ringi möllata aastaringselt, seega lumes ta hakkama ei saa. Samas ma ei ütle, et see võimatu oleks. Inimesed teevad hulle asju ja on neid, kes lükkavad oma kergkärusid lumevallidest üle ja nii mitmeid aastaid. Kuid mina räägin konkreetselt mugavusest, et mina eelistan talvel hakkama saada, seega minu arvates temaga talvel jääb hätta (kui talvel lund on). Kruusateedel ta saab hakkama, kuid raputab päris korralikult. Käru on ideaalne reisimiseks. Käisin Poolas ja olin õnnelik, et oma kolmest kärust just selle valisin.





































Pakikorvi konkreetselt mahub terve elu. On ikka ülimalt raske leida võrdväärset kergkäru. Kärus istub 1aasta 9 kuune 13kg ja 90cm pikkune nukitsamees. Et ruumi on küll ja küll.

  


































Siit on näha, kui täis on võimalik korv laduda. Ilmselt organiseerides, oleks mul veel mahtunud ja ruumi olnud. Ratastega sellisel munakivi tänaval oli suht -koht katsumus. Nimelt üle trammi rööbaste vaja nokka tõsta, muidu hooga minnes käid uperkuuti, et esirattad takerduvad kõrgemate äärte taha. 



























Nagu ma eelnevalt mainisin, siis kaarvari on suur ning päike ei paista mingi nipiga silma. Piiluava on magnetiga, kaarvarju alumises osas asub lukuga õhutusava, mida saab kasutada vaid lamavas asendis.

 


 


































Kokkupanduna üsna kompaktne, kuigi meie Ford Fiestasse ta lamavasse asendisse ei mahu, peab  külili asetama. 




























Pildil: Armadillo Flip XT, Baby Jogger City Elite ja City Tour

Kui leida midagi negatiivset, siis kellele ei meeldi, et käru osad on liikuvad, siis see käru ei sobi teile. Lükkesang on liikuv ehk käib üles-alla liigutades. Samas mul  Elite ja Touri lükkesang teeb nii, siis mind ei häiri see ka Flip XT puhul. Paljudel kärudel, mis käivad võileivaks kokku või lükkesang on üleviidav, on ta nagu logisev või liikuv, see on paratamatus.

Käru on SSS asendis ebameeldiv kokku panna ja ei käi kompaktseks kui seda NSS asendis.

Rataste kohapealt on nii, et nad ikka teevad häält. Pole head ilma halvata eks, nii ka nende ratastega. Kolinat on just kuulda ebatasasel pinnasel.
Turvakaart ei saa Flip XTle panna, turvakaar on olemas Flip XT2l, kuid uuel mudelil on kaarvari lühemaks tehtud (on võimalik osta Flip XT kaarvari eraldi järelturult või ka Beebicentrist tellida ning lisada Flip XT2le- paljud sedasi teevad).






































Ma ise müüsin XT maha, kuna ei suutnud kuulata rataste kolinat. Ja nüüd ma siis olen tagasi Armadillo juures. Seekord ma teadmisega ostsin, et mind ei häiri need rattad. Ei ole võimalik leida ideaalset kergkäru, kusagil tuleb järelandmisi teha. 

Flip XTga olen ma väga rahul. Mäletan, et XT maha müüsin, siis ütlesin, et ostan iga kell uuesti. Ostsingi, ilmselt Flip XT maha müün, siis ütlen täpselt sama- ostan uuesti ma selle. Kindlasti! 

Ta on ideaalne armas, kompaktne ja praktiline kergkäru. Peale kõige on ta nii ilus. Alguses ajasin vastu lisade osas ja lõpuks lõpetasin Liberty istmekatte ja beebitarvete kotiga.





Lõppkokkuvõtteks ütleks , et Armadillodest on ta kindlasti parim. Ta täidab sünnist kuni mitme aasta vanuse lapse vajadused. Kuna iste on täislamav, siis sobib ta sünnist alates, kui istmele ei soovi beebit panna,on võimalik soetada korv. Kes nagu otsib seda poe käru, siis selleks ta ainuüksi ei sobi, kuna kaalub ikkagi kergkäru piirnormi , Armadillo City on hea poekas, Flip XT ikkagi täidab veidi rohkem vajadusi.


























Liberty katetega Mamas & Papas tooteid on üha keerulisem saada, kuna nende juurdetootmine on lõpetatud. Hetkel Inglismaal on põud, inimesed meeleheitlikult ostavad misiganes hinnaga kokku neid. Mina oma käru ostsin Mamas and Papas kodulehelt. 

M.A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar