12.10.17

Mida päeva

Loen seda Taavi Rõivase juttu ja tahaks appi karjuda! Feministid näitavad mõnuga näpuga. Eesti ajupestud keskklass plaksutab draama peale käsi ja anonüümsed moraalijüngrid kommenteerivad käed villi.

Loen ja mõtlen,  et kas tõesti nutitelefonid on mõtlemise inimestelt minema viinud. 

Esiteks sellised peod on Eesti koorekihi hulgas tavalised. Kuidas ma tean? Sest mul oli sõbranna kes liikus seal ja kosutas mind põnevate juttudega. Ma oleks hullult tegelt tahtnud kaasa minna aga need olid väga kinnised peod.

Tihtipeale kuulsin suu ammuli, kuidas üks Printsessi saate osaleja imes Mi vetsus või kuulsused tõmbavad kokaiini ninna läbi 20 eurose rahatähe. Kes magas Monaco Printsiga.

Ma ei hakka detailidesse langema aga asju mida ma tean woosh. Päris põnev, ilmselt elu lõpuni.

Tagasi Rõivase juurde. Kui sa nüüd lased end vabatahtlikult suudelda ja siis äkitselt avastas, et sulle ei meeldi partneri innukus? Nagu sel hetkel kui sa kaasa läksid selle asjaga andsid sa jah sõna, et asjad kulgeksid "krabamise" suunas. Nagu vana sa oled? 15? Kui mees suudleb sind siis see tähendab, et ta tahab sind. Ära suudle siis, ega see esimese klassi pudelikeerutamine ei ole!

Saksamaal kui lased mehel endale alkoholi osta, siis see tähendab, et sa nõustud seksiga. Omg nii seksistlik? Aga feminist ei lasegi endale MEHEL juua osta! Tuleb reeglid selgeks teha! 

Ma olen feminist aga ma olen seda kõige lihtsamas mõttes: mind ei tohi käperdada, kui ma pole luba selleks andnud, naised ja mehed on inimesed- täiesti võrdväärselt! Naiste ja meeste palk peaks olema võrdväärsem. Mehed peaksid ka isapuhkusel olema nagu Norras 12 nädalat! Naised peaksid sõjaväkke minema nagu mehed. Kui naine magab 100 mehega oma elu jooksul ei ole ta lits vaid tegija, nagu mees. 

Aga ma saan aru, et olen nõrgem pool, ma aktsepteerin, et mees käib tööl ja ma olen kodus. Minu enda valik! Ei saa hüpata üle oma varju. Naine on nõrgem sugupool. Mees on emotsionaalselt nõrgem. Mõlemad komplimenteerivad üksteist.

Mulle tundub, et see naiivitar reaalselt oligi veidi kuku peast või ta oli hoopiski manipulaator, kes täpselt teadis mida teeb ja kuidas selle serveerib.

Muidugi mehe poolt rumal käitumine, et lasi kummi lõdvaks. Omad vitsad peksavad ja ilmselt pikaks ajaks hoiab oma ihad vaos. Õpi Eesti ärimeestelt ja teistelt poliitikutelt: Kui tahad midagi, siis lenda Taisse. Seal oled anonüümselt kaitstud.

Mida päeva. Peale selle kõige veel laps sittus ujumistunnis vette ( jälle- üllatus) ja bussijuht mängis GTd ja kihutas nagu segane ringteel, inimesed lendasid ja mul laps kukkus käruga ümber. Jumal tänatud, et ta oli korralikult kinnitatud. Pääses ehmatusega. Kui ma poleks pidanud poissi lohutama, oleks läinud ja andnud vastu vahtimist juhile.

Mida päeva tõepoolest!

M.A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar