12.11.17

Tartus on tore

Otsustasime mehega, et tuleme 10ks päevaks Eestisse. Kõik muutus kodus juba liiga üksluiseks ja igavaks. 

Ei tea kas olen üldse maininud aga olen Tartust pärit ja selletõttu ka käin oma peret vaatamas, kui Eestisse satun. Tartust rohkem armastan Palamuset. Suvel on seal lihtsalt nii tore. Oma maa maja on ikka täis luksus. Saaks naabrist ka lahti üle aia, siis oleks peaaegu, nagu üksinda metsas aga õnneks meil vedanud ja naabrid on hästi toredad ja kasvatasid suured kuused meie aia taha ahaha :D 

Mäletan lapsena, kui vanemad lahutasid, siis kõige põnevam osa Tartut külastades oli alati Mcdonaldsisse minek. Siis olin ma 10 aastane ja Tartu sai oma esimese Mcdonaldsi. Praegu ma paneks ropsi selle haisu peale.

Tegelt Tartu on alati mulle südamelähedane koht olnud, kahju, et väljapool kesklinna on kõik ajarataste vahele jäänud. Et tänapäev Tallinnast pole veel Tartu jõudnud. Kuid kesklinn selle eest on super!

Kui varasemalt sai tuulatud Ahhaa keskuses siis nüüd seadsime sammud V Spasse. 

Esiteks okei, pilet on ajuvaba! Ikka väga kallis, kuid nagu mul mees ka ütles, et ta pole kusagil maailmas näinud sellist spad. 
Täiskasvanu deluxe pilet õhtune pilet, peale kella 14.00), mis sisaldab spad, saunamaailma, soolamaailma ja jõusaali on 21€.
Perepilet oli miskit 52€. Nagu ma vist aru sain, siis alla 6a on tasuta? Vähemalt seal oli hinnakiri alates 6ndast eluaastast. Mul poiss siis oli tasuta, isa naise tütar tuli meiega perepiletiga ning vanaisale läks eraldi pilet. 

Nii lastesõbralikku SPAd ei ole mina näinud ega kuulnud ka. Mul poiss oli täiesti sillas sellest väikesest lastebasseinist. Hüppas sinna kõhukaid nagu hull. Kõik vaatasid suu ammuli, kuidas mul poiss vette hüppas kogu aeg. 

Mul mees on suur sauna fänn ja tema rotateerus nende ümber seal. Vanaisa nautis soolamaailma. 

Me olime seal kokku kolm tundi ja peale. Külastusaeg on 4h ja ausalt see 4h läheb ikka nii ruttu, et hea meelega kaks tundi veel otsa oleks piisav. Tegelt, neljast piisab, sööma peab ka kunagi ja need rituaalid seal põletavad rohkem kaloreid, kui mul neid on.

Laps oleks vist kuniks minestamiseni seal hullanud. Oli ikka väga tõre lahkumaks, kuid "tuubikuga" saab alati probleemid lahendatud. Laps oli nii näljane, et kahe lonksuga neelas 120ml tuubiku sisu tühjaks ja neelas terve banaani alla. 

Tartus on kindlasti palju häid ja huvitavaid toidukohti, kuid minu ja mehe lemmikuks on jäänud La Dolce Vita Itaalia restoran!

Me oleme käinud ikka kümnete riikide Itaalia restoranid läbi ja see on kindlasti nr 2 parim Itaalia restoran. Meie lemmik asub Hamburgis.

Igatahes minge sinna sööma ja valige endale parim pitsa. Ma olin ujumisest nii näljane, et konkreetselt neelasin terve pitsa alla. 

Ja omg neil on spageti jäätist! Saksamaale minek on meile mehega alati kõige põnevam reis aastas, sest siis me lähme topime end spageti jäätist täis :D 

PS Ei need ei ole spagetid, vaid ikka jäätis, mis näeb välja nagu spagetid. 


Andsin neile soovituse ka, et sinna spagettide keskele teha auk ja see täita vahukoorega. See vahukoor nagu külmub veid seal ära ja teeb maitse eriti mõnusaks. Peale võiksid nad rohkem maasika moosi panna ja riivida valget šokolaadi. Siis nagu täitsa autentne värk.

Selleks võiks lausa saada neil n.ö "signature" magustoit. Keegi võiks üldse Gelateria avada ja pakkuda suvel neid spageti jäätiseid ja talvel Belgia vahvleid ja pannkooke. 

Ma istuks ja sööks end kaalusaatesse.

Tartus sai veel Babyshop esinduspoest läbi käidud. Kolm tundi reaalselt passisin seal nagu laps kommipoes. Kõik kärud sai läbi proovitud ja lapsel oli eriti lõbus. Põnevaid mänguasju sai ka avastatud ja muidugi suu kuivaks räägitud, mölapidamatus nagu mul on.

Valisin endale uue käru ka välja, mis on nii ilus, et ise ka ei usu. Mulle meeldivad ilusad asjad, kõikidele naistele meeldivad ilusad asjad, ma loodan 🙄.





Detsembris üritan selle tagurpidi maja ka vallutada. Täitsa huvitav elamus oleks.

M.A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar