9.12.17

Mountain Buggy Urban Jungle

Postitus valminud koostöös Babyshopiga



Sain testimiseks Mountain Buggy Urban Jungle Luxury Collection-Nautical (VIDEO). Tegelikult ma tahtsin ta osta enne Baby Jogger City Elite aga kuna mees juba niigi ajas vastu, et miks üldse vaja on uut, et see mis meil on, on ideaalne. Nagu ho-ho, tegelt ka? Armadillo XTga terve talv? Ei, aitäh. 

Kui ma selle UJ Norra lendasin, tervitas meid lumi. Järgmiseks hommikuks oli lumi sulanud ja järele jäänud liumägi. Priamiga läksin siis poissi lasteaiast tooma ja see veeres mäest tagasi alla. Siis mõistsin, et ma siin mägises ja hullumeelses kliimas ei saa Priamiga hakkama ning panin ta kohe müüki ja ostsin selle ilusa triibulise kolmerattalise ära.

Mis iroonia. Müüsin ma ju Elite maha, et osta Priam ja nüüd olen ma ringiga tagasi kolmerattalise juures. Nagu ma varasemalt olen öelnud, siis mulle meeldivad kolmerattalised. See sobib mägisesse, lumisesse, liivalisse ja konarlikule pinnale. Täna nägin üht ema näost lilla pressimas seda saja kilost Emmaljungat mäest ülesse, ise jumala loodis ja toetus kärule. Kui Eestis lükkad sirgjoones käru ja kappad 10km Endomondoga, siis Norras võrdub see 500meetrit mäkke tõusu ja oled kaotanud 2500 kilokalorit. Et mida kergem käru, seda kergem liikuda.

Andmed:
  • kaal: 11,2kg;
  • kandevõime: 25kg;
  • pakikorvi kandevõime: 10kg;
  • rataste laius: 63cm;
  • 12 tollised õhkkumm rattad;
  • 5 punkt turvarihmad;
  • tagumistel ratastel vedrustus (asub raami sees);
  • magnetiga piiluava;
  • lükkesanga kõrgeim kõrgus: 86-117,5cm;
  • istme kogupikkus (kuniks plastik toeni, kuhu jalad ulatavad): 95cm;
  • ainult istme pikkus: 80cm;
  • pakikorvi küljes on kaks lukuga sahtlit;
  • käru mõõdud kokkupanduna: H:90 x W:63 x D:33 cm

Mõni päev hiljem tuligi lumi suure tormiga maha ja ma ei kujuta ette mida ma oleks teinud selle Priamiga seal, kuna UJ oli juba pahkluuni lahtilükkamata sulalumes raske lükata. Lukustasin esiratta ära ja liikus paremini aga siiski sulalumi on sulalumi ja ühes käes oli mul veel kohvi ka. Ausalt see oli omaette tsirkus aga uskumatult suutsin lükata ühe käega selle UJ läbi selle jama. .


Käru käib hästi mõnusalt ja lihtsalt kokku. Vajuta nuppu ja keera (push n' twist) ning läheb põhimõtteliselt ise kokku ning lukustub. Avamine käib täpselt sama moodi. Veidikene ehk häirib, et see esi ratas jääb püsti, teda ei olegi võimalik panna n.ö risti nagu seda Elite puhul teha saab. Lisasin ka pildi, kus üksteise kõrval UJ, Priam ja Armadillo Flip kokkupandult. Et Priamiga on nad ühe suurused. Priam võtab pakiruumis rohkem ruumi, kuna tal ei ole seda lukustus süsteemi ja minu auto pagass väike, siis pean külili ta panema ja kipub laiali vajuma.



Käru liigub igal maastikul ideaalselt. Tagumiste rataste raami sisse on peidetud vedrustus, mis on üli kift. UJ ma kasutangi neid vedrusid ehk nagu korvpalli põrgatamise laadselt.  Bounce- bounce ja tudub :D 

Üli mugav, ei pea ma kusagile kõndima ega edasi tagasi seda käru liigutama. Eriti mõnus oli Tartus, kus need nõuka rõdud on nii kitsad, muideks kuhu Elite ära ei mahtunud, pidin ühe ratta eemaldama, et käru rõdule lükata. UJ aga mahtus ilusasti ära. Seega 4,5cm tundub vähe aga nõuka lifti ja rõdule on see terve kilomeeter. Jalatugi on pisikene, mille saab istme alt välja libistada. Minu poisi puhul seda vaja ei ole, kuna ta on päris pikk, 92cm, kuid väiksema lapse puhul just toetab jalgu. 




MB turvarihmade reguleerimine on lausa lust. Siinkohal nimetan parimaks süsteemiks. Selline klõps on, mille avad ja libistad rihma väiksemaks ning suled selle ja kõik. Aega võtab tegevus paar sekundit. Kui midagi kritiseerida siis õlarihma kõrgeim auk võiks olla kõrgemal, kuna mul poisile on ta suht täpselt üle õla, et kusagil 5+ cm juurde, kahtlen, kas enam tuleb üle õla, mitte õla tagant.

Kui UJ iste püstisesse asendisse tõmmata, tekib selline väikene lohuke kaarvarju ja istme vahele, kuhu ma olen poisi toidu pannud, kui jalutan temaga ja ta nõuab miskit või enda kindad ja mütsi bussis olles panen sinna. 
Seljatoe reguleerimine on sama nagu Babyzen Yoyol.


Istme pikkus on päris hea- 80cm. Kogupikkus ehk jalatoeni on 95cm. Paljud on skeptilised, et lapse jalad jäävad rippu, kuid tegelikult üleminek on sujuv, et ei ole mingisugust probleemi täheldanud, kuna laps on piisavalt vana ja pikkust on ka nii palju, et tema pikkusele leida käru, mille jalatugi oleks sama pikk, on raskendatud. Last aga ei häiri.


Pakikorv on UJ vägev. Esiteks ta kannatab kuni 10kg raskust ja tagumises osas on kaks lukuga sahtlit, millest olen nii puudust tundnud. Priamil küll on pakikorvis selline kõrval sahtel aga ta võtab ruumi, kui sinna miskit panna. Siin need sahtlid on väljaspool ja pane mida hing ihkab ja mis mahub. Pakikorv on ka superlahe, kuna ta on nii avatud, siis saab sinna põhimõtteliselt kaks täis Selveri toidukotti tõsta ja pakk mähkmeid peale panna. Pakikorvi sees on ka kaks kummiga ääresahtlit, kuhu olen salfakaid pannud ja oma raamatu.



Lükkesang on päris kõrge, mida on võimalik panna ka nii madalale, et minu 92cm laps saab käru lükata. Kõige kõrgemas astmes on ta 117,5cm. Mul on nõks kõrgemal, kui mu 92cm laps lükkab. Pikkade inimeste probleem on lüüa jalad vastu käru ära, siis selle käru puhul peab su samm olema kusagil 2+meetrit, et see jalg sinna vastu ära lüüa. 

Meeldib, et lükkesang on nahast. Kinni hoida on mõnusam ja see pruun nahk- ahh! 

Raami küljes on pudelihoidja. Selle kohapealt on mul kaks erinevat emotsiooni- kohvitopsi sinna sisse panna ei saa ilmselgelt, mis on negatiivne. Teisalt ma olen ammu alla andnud kohvitopsi osas, vahepeal unustan oma termose maha, kuid enamus aja ikka kohv läheb termosesse ja see mul ei leki- läheb topsihoidjasse. Olen mõelnud, et kas selle kalle mitte liiga suur ei ole, et pudel välja kukuks, kuid siiani ei ole ta kukkunud, seega võib öelda, et hoiab pudelit kenasti kinni ja mis põhiline, ei tee käru laiemaks, nagu paljude kärude puhul on. Priami topsihoidja jäi kusagil kitsamas vahes ukse raami külge kinni.



Tunnistan, et vihmakile on UJ parim, mis ma näinud olen. Küll miinuseks on, et ta on päris suur. veidi suurem, kui Armadillo oma aga ma fännan täiega seda akent, mis käib lukkudega külgedelt lahti ja pealmise osa põhimõtteliselt tõstad ülesse ja saad lapse välja sealt kergelt tõsta. Raskem on last välja tõsta, kui soojakott on kärus, turvakaar jääb ette ja seda ei ole võimalik küljele lükata, et eest ära võta, kuna vihmakile on päris ümber. Väiksema lapsega on ilmselt kergem, kui minu elevandiga. Eks mõne aja pärast täiendan , et kas vihmakile tuhmub nagu BJ omad. Mis mind häiris BJ ja Priami vihmakiles oli see, et külgedel olid need õhutusaugud ja mu laps pidevalt pistis oma näppe sinna sisse. Aga niimoodi ta ju venitab need augud lõpuks koledaks suureks. Siis pidevalt passisin ja keelasin. Selle vihmakilega, kui lukke kinni ei pane ( alumine osa kinnitub krõpsuga), siis poiss hakkab kile eest kiskuma ja proovib üles visata, kuhu mina selle tavaliselt panen. Vahel ka vingub, et tee lahti see vihmakile, kui teen siis karjub, et pane kinni tagasi. Ilmselt liiga palju võimalusi kahe aastase jaoks, kes on jumala ebastabiilne oma otsustes.



Komplektiga tuli kaasa  mähkimiskott, koos kinnitustega. Sellest kotist teen eraldi postituse varsti. Endale väga meeldib kott, ilus ja stiilne ning need kinnitused on täiega vägevad. Polegi varem midagi sellist näinud.




Kärule on võimalik juurde osta korv, millel on üli lahe funktsionaalsus. Esiteks on ta tavaline korv. Teiseks on võimalik muuta kallet, näiteks kui lapsel on refluks. Kolmandaks sellesamuse korvi saab digimuuta SSS istmeks, mis kannatab kuni 15kg last. Kahjuks minu poiss ei olnud parimas tujus ning ei saanudki teda sinna istuma panna aga 13,6 kg, saaks ta vabalt veel seal istmes olla. Nüüd, see iste ei ole mingi ime asi. Ta on riidest ehk selline nagu need BB toolid. Kallet saab muuta, ehk pool lamavasse ja lamavasse. VIDEO




Mina olen selle käruga ülimalt rahul. Ta liigub hästi, iste on mõnus, vihmakile on superluks, lükkesanga kumerus on mõnus ja mugav. On üks asi mida mis mulle kohe üldse ei meeldi, on turvakaar. See häirib mind kohutavalt, et ta käib raami külge. Kaksikute oma sulgub klambriga aga muidu lükka see raami külge kinni ja kanguta lahti. Raami küljest eemaldada ning tagasi panna, nõuab ikka korralikult jõudu, mida minul nõrgukesel ei ole. Loodan, et ajapikku see plastmass pehmeneb ning seda on kergem raami külge suskata ja eemaldada.









  

M.A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar